duminică, 8 iunie 2014

10 years of elena perseil

Nu de mult am sarbatorit 10 ani de existenta al brandu-lui
S-au strans multe emotii, suisuri si coborasuri
victorii si renuntari.

Mi-am implinit un vis. Pentru acest eveniment am conceput o coregrafie cu doua balerine foarte talentate,
o experienta extraordinara.
Mi se spune ca am o mare sansa sa fac ce-mi place!
E adevarat, face parte din mine, din viata
Nu am un singur moment in care sa nu ma simt designer
Este ceva indisolubil
Ca si iubirea
Ca si familia
Este important sa ajungi sa faci ce-ti place, sa crezi in tine
Sa mergi pana la capat!
Sa-ti spun un secret:) nu este capat, doar infinit!
Si toate acestea nu s-ar fi intamplat daca nu erati voi, prietenele, clientele, cei care ma urmaresc si cred in ceea ce fac!
Va multumesc pentru cele 4000 de like-uri!
Si cei 10 ani de infinit!

video eveniment
https://www.youtube.com/watch?v=5vmiLWMvC5w

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu